Business Brilliance: interim support voor meer rust, overzicht en ruimte in je business!

Ben je op zoek naar een tijdelijke vervanger voor een collega? Zoek je iemand die de interne processen optimaliseert of die brandjes kan blussen? AKOKO is the one who gets sh*t done!

Ik word voor een langere periode onderdeel van je team en draag in mijn interim functie bij aan het behalen van diverse doelen, zodat je meer impact kunt gaan maken! In deze interim rol vervul ik taken die tot op heden niet zijn uitgevoerd of taken die moeten worden overgenomen ter vervanging.

Met mijn kritische en creatieve blik analyseer ik interne en externe processen. Vanuit mijn daadkrachtige werkwijze creëer ik vervolgens meer rust, overzicht en ruimte binnen jouw bedrijf!

Ready to move your business? Scroll verder en ontdek de interim mogelijkheden.

C-level Senior Executive Assistant

Nederlands en Engels

De energieke en positieve schakel tussen jou en je team!
Als Interim Senior Executive Assistant ondersteun en ontzorg ik jou en je bedrijf om de gestelde doelen te behalen. Maar dat is nog niet alles! Naast het ondersteunen en ontzorgen, stimuleer ik efficiëntie, creëer gestroomlijnde processen en waarborg ik projecten. Met mijn expertise op het gebied van Interne Communicatie kan ik ook een breed scala aan taken op me nemen om de interne communicatiestromen te optimaliseren en te versterken. Dit alles doe ik altijd met een glimlach!

Taken die ik op mij kan nemen:

Als Directie Assistent, Management Assistent, PA of Office Manager

+ Complex agendabeheer & mailboxbeheer
+ Sparringpartner
+ Jaarplanningen maken en structuur creëren
+ Reizen boeken
+ Eerste aanspreekpunt voor de organisatie en haar medewerkers
+ Organiseren van interne en externe events/bijeenkomsten (ook internationaal)
+ Vergaderingen voorbereiden & actiepunten noteren
+ Coaching & begeleiding secretariaat
+ Professionalisering secretariaat
+ Project- & procesmanagement

Let’s meet!
Interne Communicatie

Nederlands en Engels

Communication is key! Zo ook in jouw business. Pakt niemand dat op dit moment op? Of heb je hulp nodig omdat iemand tijdelijk afwezig is? AKOKO is jouw partner! Naast de ondersteuning als Senior Executive Assistant, breng ik ook mijn expertise op het gebied van Interne Communicatie mee.

Met mijn creatieve en verfrissende blik, kan ik diverse taken op mij nemen om de interne communicatiestromen binnen jouw business te optimaliseren en te versterken. Dit doe ik altijd vanuit een fun way!

Taken die ik op mij kan nemen:

Communicatiestrategieën ontwikkelen:
Het opzetten van strategieën om interne communicatie te verbeteren en de boodschappen van het leiderschapteam effectief over te brengen naar de organisatie.

Contentcreatie:
Het schrijven van interne memo’s, nieuwsbrieven etc. om belangrijke informatie en bedrijfsdoelen te delen.

Events en meetings coördineren:
Het organiseren van interne bijeenkomsten, onboardingtrajecten opzetten, town hall-sessies of andere evenementen die de interne communicatie bevorderen.

Intranet Beheer en -optimalisatie:
Het beheren en verbeteren van het intranetplatform om de toegang tot informatie en samenwerking tussen medewerkers te vergemakkelijken.

Let’s meet!
bold words

“Ik heb het genoegen gehad om het afgelopen jaar samen te werken met Cheyenne bij Tony's Chocolonely, waar zij als executive assistant een onmisbare kracht is geworden. Met een grote glimlach, een gezonde dosis humor en een directe aanpak heeft Cheyenne een significante bijdrage geleverd aan onze organisatie. In een chaotische omgeving van snelle groei heeft Cheyenne structuur, efficiëntie en rust weten te brengen. Dankzij haar inspanningen zijn we in staat geweest om onze processen te optimaliseren en onze doelen te bereiken. Haar professionaliteit en toewijding zijn bewonderenswaardig, en haar bijdrage heeft een blijvende positieve impact gehad op Tony's Chocolonely. Ik kan Cheyenne van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare, efficiënte en doortastende executive assistant. Haar werkethiek en persoonlijkheid maken haar een waardevolle aanwinst voor elk team.”

- Manon de Bree – Chief of Staff @Tony's Chocolonely's

"Ik heb het genoegen gehad om nauw samen te werken met Cheyenne bij het organiseren van twee belangrijke evenementen. Tijdens onze samenwerking toonde Cheyenne keer op keer haar uitzonderlijke organisatorische vaardigheden en opmerkelijk oog voor detail. Cheyenne staat bekend om haar open en positieve karakter, wat het hele proces soepel en plezierig maakte. Cheyenne’s vermogen om meerdere taken tegelijkertijd te managen, terwijl ze een vrolijke en professionele houding behoudt, is werkelijk bewonderenswaardig. Als je op zoek bent naar iemand die betrouwbaarheid, uitzonderlijke organisatorische vaardigheden en een positieve instelling belichaamt, is Cheyenne de perfecte keuze."

- Gerben Waasdorp - Manager Finance @Tony's Chocolonely's

You're in bold company

Because playing small was never the plan.

AKOKO is jouw partner

Ik voer niet alleen taken uit, maar sta als partner naast je! Mijn inzet gaat verder dan het beheren van complexe agenda’s en inboxen of het opzetten van een geheel nieuwe communicatiestrategie. Het draait bij mij om het vormgeven van een bedrijfscultuur waarin focus, structuur en voorspelbaarheid de norm zijn!

Met mijn jarenlange ervaring ben ik in staat om niet alleen de dagelijkse operationele taken op mij te nemen, maar ook een sleutelrol te spelen in het versterken van voorbereidingen, planningen of de interne communicatie binnen jouw organisatie. Dit doen we samen op een bold en fun way, zodat we grenzen kunnen verleggen en doelen kunnen blijven stellen.

Ik zet mij vol enthousiasme in om een transparante, effectieve en samenhangende cultuur te bevorderen binnen jouw business. Het doel? De teamspirit en bedrijfsdoelen ondersteunen en vergroten!

Tarieven

Wie, wat, waar, wanneer? Mijn uurtarief varieert tussen de €75 en €90,- per uur ex. BTW en reiskosten. Dit wordt bepaald op basis van de complexiteit en intensiteit van de rol of opdracht. Ik ben in te huren voor opdrachten tussen 12 uur en 28 uur per week. AKOKO staat voor flexibiliteit en transparantie, zodat je de beste waarde krijgt voor de diensten die ik lever. Ready om grenzen te verleggen en doelen te behalen?

Ik beantwoord al je vragen en denk met je mee, zodat ik een passend voorstel kan maken.

Make the move & let’s call!
bold words

“In de 2,5 jaar die ik met Cheyenne heb gewerkt heb ik haar leren kennen als een top professional en een heel leuke collega. Cheyenne was directie assistent, coördineerde het secretariaat en heeft tijdelijk een deel van de interne communicatie op zich genomen. Pro-actief, altijd vrolijk en behulpzaam, voor alle collega’s benaderbaar, accuraat…. Zij maakte echt mogelijk dat ik mijn werk goed kon doen als directeur in een zeer turbulente omgeving en periode, te weten de energiecrisis. Voor mijn nieuwe collega’s in het leiderschapsteam was Cheyenne onmisbaar voor de onboarding. En zij is dus een heel leuke, open en geïnteresseerde collega, voor mij maar voor heel veel mensen binnen Greenchoice. Ik beveel haar van harte aan!”

- Coen de Ruiter – Algemeen Directeur @Greenchoice

“Cheyenne is a wonderful person to work with and she knows exactly what is needed. She is a very good organizer, an even better listener, is able to set the right priorities and very driven to make a success of the projects that are on her desk. What makes Cheyenne very special is that she is very intuitive and she knows how to use her skills at the right time.”

- Danielle Disser - Senior Executive Board assistant @Deloitte Netherlands